19-21.09.2023

Firma B3 wzięła udział w Branżowych Targach Zabawek i Akcesoriów Dziecięcych Warsaw Toys&Kids Expo, które odbyły się w dniach 19-21 września w Nadarzynie.

Pierwsza edycja targów była do marek oferujących produkty i usługi z branży dziecięcej.

Wydarzenie to, dało nam okazję do uczestnictwa w interesujących konferencjach i warsztatach, a także umożliwiło poznanie aktualnych trendów i najnowszych rozwiązań  wykorzystywanych na rynku.

Podczas Targów Warsaw Toys&Kids zaprezentowaliśmy marki: Lund London, Monbento i WMF Kids w wyjątkowym miejscu, jakim jest Ptak Warsaw Expo, czyli największy i najnowocześniejszy kompleks targowy w Polsce.

Uczestnictwo w Targach umożliwiło nam nawiązywanie relacji biznesowych, ale przede wszystkim spotkanie się z Państwem – osobami odwiedzającymi nasze stoisko.

Za mile spędzony czas, niepowtarzalną atmosferę, obecność i wyjątkowe rozmowy bardzo dziękujemy i zapraszamy na kolejną edycję.

Do zobaczenia!

22-24.02.2023

W dniach 22-24.02.2023 firma B3 wzięła udział w Międzynarodowych Targach Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME, które odbyły się w Kielcach. Wydarzenie to od ponad 10 lat zrzesza przedstawicieli branży dziecięcej oraz jest wyznacznikiem panujących trendów, a tym samym najważniejszym punktem na mapie dla firm i sklepów zajmujących się dystrybucją oraz sprzedażą artykułów dla dzieci i ich rodziców.

Podczas Targów KIDS’ Time zaprezentowaliśmy marki: Monbento, Lund London i WMF Kids w specjalnie zaaranżowanej Strefie Targowych Debiutów.

Trzydniowy program wydarzenia bogaty był w branżowe spotkania i biznesowe fora, podczas których prezentowano aktualne trendy, nowości i innowacje w sektorze dziecięcym. Był to dla nas wyjątkowy czas ze względu na miły odzew osób odwiedzających nasze stoisko, inspirujące rozmowy i spotkania z naszymi Partnerami Biznesowymi.

Debiut na targach uważamy za udany i tym samym wyczekujemy już kolejnej edycji.

Grudzień 2022
B3 ponownie laureatem Gazeli Biznesu!

Koniec roku jest czasem podsumowań, dlatego chcielibyśmy podzielić się z Państwem krótką analizą tych 12  miesięcy.
Nasza firma w 2022 roku postawiła ponownie na rozwój: zyskaliśmy nowe marki do portfolio m.in. Crush Grind oraz terre d’Oc, usprawniliśmy procesy logistyczne i obsługę klienta.

Te udoskonalenia sprawiły, że B3 znalazło się wśród grona najszybciej rozwijających się firm otrzymując po raz kolejny Gazelę Biznesu. Jest ona dla nas potwierdzeniem, że warto konsekwentnie realizować postawione cele.

W 2023 roku planujemy nowe projekty i wierzymy, że staną się one kolejnymi sukcesami naszego zespołu.

17-19.03.2022 r.

Firma B3 na targach Warsaw Home Gift&Deco

W marcu wzięliśmy udział w największym branżowym wydarzeniu roku – Targach Warsaw Home Gift&Deco w Nadarzynie, gdzie przybliżyliśmy Klientom naszą bogatą ofertę produktową.
W tym roku zaprezentowaliśmy Państwu marki takie jak: Black+Blum, Mepra Stile by Phininfarina, Zip Top, Cereria Molla oraz Umbra.

Było to miejsce zarówno spotkań biznesowych, wymiany opinii na temat produktów, wielu interesujących rozmów z odwiedzającymi nas Klientami, a także doskonała możliwość do pogłębienia wiedzy o najnowszych trendach.

Dziękujemy za ten mile spędzony czas i już teraz zapraszamy na kolejną edycję targów!

Styczeń 2022
Gazele Biznesu ponownie dla B3!

Z nieukrywaną dumą chcemy poinformować, iż po raz trzeci została potwierdzona nasza przynależność do elitarnego grona Gazel Biznesu. Zespół ekspertów polskiego rynku przygotowujący ranking najszybciej rozwijających się firm w Polsce docenił starania firmy B3, mimo trudnych czasów niezmiennie utrzymujemy wysokie standardy oraz dostarczamy Konsumentom produkty najlepszych marek.

5.09.2021r.
Business Run B3

5 września 2021r. nasza firma wzięła udział w Poland Business Run, który ze względu na pandemię COVID-19 od 2020r. odbył się w nowej bezpiecznej formule.
Podzieleni na 3 pięcioosobowe drużyny przebiegliśmy dystans 4km wzdłuż Krakowskich Błoni. Oczywiście zawodnicy mogli liczyć na doping licznie zgromadzonych kibiców w postaci pozostałych pracowników firmy B3.

Czym jest Poland Business Run?
To organizowany od 2012r. największy charytatywny bieg biznesowy, który pomaga spełniać marzenia osób po amputacjach. Ma on charakter sztafety. Drużyny składają się z 5 zawodników, a dystans każdego z nich to 4 km. Celem inicjatywy jest wspieranie osób z niepełnosprawnością jak również promocja aktywnego stylu życia oraz integracja społeczności lokalnej z biznesem.

Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tym przedsięwzięciu, które stało się również możliwością do integracji zespołowej.

Biegniesz – pomagasz!

Styczeń 2021
B3 ponownie Gazelą Biznesu!

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że w bieżącym roku zostaliśmy po raz kolejny wyróżnieni nagrodą Gazela Biznesu. Cieszymy się tym bardziej, ponieważ kończący się 2020 rok był szczególnie ciężki dla polskiej gospodarki. Mimo trudnych czasów staramy się utrzymywać wysokie standardy i dostarczać naszym Klientom produkty najlepszych marek. Wyróżnienie Gazele Biznesu 2020 potwierdza, że praca B3 jest doceniana również przez ekspertów polskiego rynku.

Grudzień 2019
Gazela Biznesu 2019 w rękach B3

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni prestiżową nagrodą: Gazelą Biznesu roku 2019. Dołączyliśmy do zaszczytnego grona najszybciej rozwijających się firm w Polsce i jesteśmy dumni z docenienia pracy B3. Do wyróżnienia przyczyniło się m. in. stałe poszerzanie katalogu marek reprezentowanych przez nas w Polsce oraz usprawnienie procesu logistyki.
Gazela Biznesu jest potwierdzeniem, że naszą pracę doceniają specjaliści bacznie obserwujący rodzime przedsiębiorstwa.

Czym jest Gazela Biznesu?
Ranking najszybciej rozwijających się małych i średnich firm prowadzony jest nieprzerwanie od 2000 roku. Sporządza go dziennik „Puls Biznesu”, natomiast dane zgłaszane przez kandydujące firmy weryfikuje Coface Poland. Dzięki analizie wykonanej przez zespół ekspertów ranking przedstawia rzetelne zestawienie najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Ma on na celu promowanie przedsiębiorstw z sektora MŚP oraz zwiększenie ich wiarygodności na rynku.

04.10.2018
Firma B3 na targach Warsaw Home Expo w Nadarzynie

Na początku października braliśmy udział w międzynarodowych targach Warsaw Home Expo w Nadarzynie. Jest to doskonała okazja do prezentacji produktów światowych marek, dlatego w tym roku główny akcent położyliśmy na ekspozycje marek WMF oraz Umbra. Naszym celem było zapoznanie klientów z szerszą ofertą wspomnianych brandów oraz zaprezentowanie nowości. Targi w Nadarzynie to doskonała okazja do rozmów biznesowych oraz wymiany opinii na temat produktów, oferty i nowości. Tym z Państwa, którzy spotkali się z nami bardzo dziękujemy za mile spędzony czas. Czekamy na kolejną edycję targów!

14.02.2018
Firma B3 na Targach Ambiente 2018

W dniach 8-12.02 br. byliśmy obecni na kolejnej edycji targów Ambiente we Frankfurcie, czyli Międzynarodowych Targów Dóbr Konsumpcyjnych pod hasłem „Tradycja spotyka innowację”. Wystawcy prezentowali najnowsze produkty wyposażenia wnętrz i ogrodów, a także dekoracje oraz upominki. To również targi, które dają możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami ze świata artykułów gospodarstwa domowego oraz do spotkań z partnerami handlowymi. Zaowocowały one nawiązaniem nowych kontaktów biznesowych, a także inspirującymi rozmowami o nowinkach z branży.

09.10.2017
II edycja Targów wyposażenia Wnętrz

W  dniach 6-8.10.2017  zaprezentowaliśmy naszą bogatą ofertę produktową na II edycji Targów wyposażenia Wnętrz. Po I edycji, ze względu na duże zainteresowanie, powiększyliśmy 3- krotnie naszą powierzchnię wystawienniczą.
Na  naszym stoisku znalazły się produkty sztandarowych marek : WMF, Joseph&Joseph, Black&Blum, Mason Cash , Kilner,  Drosselmeyer, Healthy Plan by Ann, Skeephult,  Zak!Desings,  Typhoon,  Prise&Kensington,  Skeepshult
Było to również miejsce spotkań biznesowych jak również bardzo miłych rozmów z odwiedzającymi nasze stoisko Klientami .
Do zobaczenia na kolejnej edycji, która odbędzie się   w terminie 04-07.10.2018 r –  jak zwykle postaramy się Państwa zaskoczyć

24.02.2016
Firma B3 na targach Ambiente!

Jak co roku firma B3 odwiedziła największe na świecie Targi Ambiente​ mające miesjce​ we Frankfurcie. ​P​odczas ​tego wydarzenia prezentowane są najnowsze produkty do dekoracji i wyposażenia domów oraz ogrodów​ najbardziej liczących się producentów z całego świata.
Ambiente to zawsze doskonałe miejsce do spotkań z naszymi partnerami. Mieliśmy o​k​azję porozmawiać z każdym z naszych partnerów o najnowszych trendach, o nadchodzących nowych produktach itp. Spotkania te zaowocowały m. in. zdobyciem cennych kontaktów i porad, przydatnych podczas dystrybucji marek​ których jesteśmy przedstawicielem​ na rynku polskim.

18.02.2016
Kolorowa porcelana w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 9 w Bełchatowie

Firma B3 przekazała​ do Przedszkola Samorządowego nr 9 w Bełchatowie kilka kompletów naczyń porcelanowych dla dzieci marki Auerhahn​ oraz WMF​. ​Jesteśmy przekonani, że kolorowe postacie z bajek, które maluchy zobaczą na swoich talerzykach pozwolą im cieszyć się każdym dniem. Od władz placówki i wychowanków otrzymaliśmy ​piękne podziękowania.

19.05.2014
Firma B3 na Targach Szkła, Ceramiki, Artykułów do wyposażenia kuchni i Wystroju wnętrz

W dniach 12-15 maja firma B3 po raz kolejny zaprezentowała się na Targach Szkła, Ceramiki, Artykułów do wyposażenia kuchni i Wystroju wnętrz. Na naszym stoisku pojawiły się produkty marek: Iris, Pavoni, Auerhahn, Cool Gear oraz dziadki do orzechów Drosselmeyer. Uwagę zwiedzających zwróciła także maszyna wielofunkcyjna Ankarsrum Original, w której można np. przygotować ciasto na chleb. Jednak największą popularnością cieszyła się marka Joseph Joseph, którą mieliśmy przyjemność zaprezentować jako oficjalny dystrybutor po raz pierwszy na targach. Przygotowaliśmy szeroki wybór produktów, aby w jak największym stopniu zwiększyć świadomość brandu i umożliwić zwiedzającym obejrzenie produktów. Celem uczestnictwa w targach była także prezentacja mebli i stendów Joseph Joseph, a także mini case study z zakresu aranżacji przestrzeni sklepowych tymi produktami. Przegląd cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, zwłaszcza, że nieocenionym było wsparcie merytoryczne przedstawiciela marki Joseph Joseph – Samuela Bossarda, który zaszczycił nas swoją obecnością podczas obecnej edycji targów.

21.03.2014
Porcelana Auerhahn w Powiatowej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej w Jaworznie

Firma B3 przekazała Powiatowej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej w Jaworznie kilka kompletów naczyń porcelanowych dla dzieci marki Auerhahn. Mamy nadzieję, że kolorowe postacie z bajek, które maluchy zobaczą na swoich talerzykach pozwolą im cieszyć się każdym dniem. Od władz placówki i wychowanków otrzymaliśmy poniższe podziękowania:

24.02.2014
Firma B3 na targach Ambiente 2014

Targi Ambiente we Frankfurcie to największe targi na świecie, podczas których prezentowane są najnowsze produkty do dekoracji i wyposażenia domów oraz ogrodów. Dla wygody zarówno wystawców, jak i zwiedzających podzielono je na tematyczne działy:

Dining: dekoracje i nakrycia stołowe,
Giving: prezenty i upominki,
Living: wyposażenie wnętrz.

Ambiente są doskonałą okazją do poznania najnowszych trendów i rozwiązań technologicznych, a także spotkań biznesowych z partnerami, dlatego firmy B3 nie mogło na nich zabraknąć. Spotkaliśmy się z naszymi partnerami z Europy – właścicielami i przedstawicielami marek Joseph Joseph, Auerhahn, Legnoart, Skeppshult Iris oraz Pavoni. Spotkania te zaowocowały poznaniem m. in. nowości proponowanych przez producentów oraz zdobyciem cennych kontaktów i porad, przydatnych podczas dystrybucji tych marek na rynku polskim.

23.09.2013
Firma B3 na targach w Serocku i Zakopanem

Targi Szkła, ceramiki, artykułów do wyposażenia kuchni i wystroju wnętrz to największe targi tych branż w Polsce, uznane także za granicą.

W roku odbywają się dwie edycje: wiosenna i jesienna, które gromadzą stale powiększającą się liczbę zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Uczestnicy cenią je za możliwość poznania nowych marek wkraczających na rynek polski oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, którymi są dyrektorzy hurtowni, sklepów czy salonów meblowych. Targi są także okazją do nawiązania kontaktów międzynarodowych: odwiedzają je osoby z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy, Łotwy, Czech, Słowacji, Niemiec, Włoch, innych krajów Europy, a także z Chicago.

Producenci i dystrybutorzy wystawiają swoje produkty w jednej z kategorii:

Kreacja stołu.
Wyposażenie kuchni.
Dekoracja wnętrz, tarasów i ogrodów.