Drugi kwartał roku to okazja do przygotowania interesujących ofert dla swoich klientów, którzy poszukują w tym czasie produktów na wyjazdy oraz do relaksu na świeżym powietrzu. W miesiącach wiosenno-letnich warto również przypomnieć o ważnych okazjach takich, jak Wielkanoc, Dzień Matki, Dzień Dziecka czy Dzień Ojca. Przygotowaliśmy przewodnik z kilkunastoma propozycjami do sprzedaży w drugim kwartale roku – zapraszamy do lektury.

1. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Produkty na Wielkanoc

Przygotowania do Wielkanocy zaczynamy zwykle dużo wcześniej. Dlatego odpowiednio wcześniej warto na swojej stronie internetowej lub w sklepie stacjonarnym zaprezentować produkty, które przydadzą się podczas tych świąt. Sprawdzą się tu m.in. wszystkie formy do pieczenia (szczególnie na babki i mazurki), naczynia kamionkowe do zapiekania, akcesoria do pieczenia oraz zastawa stołowa i komplety sztućców. Dekoracją świątecznego stołu mogą być typowo wielkanocne dodatki, a także świece o świeżych zapachach.

Na Wielkanoc polecamy poniższe produkty:

• formy do babki Kaiser (2300646800) – wykonane ze stali z powłoką nieprzywieralną, dzięki której łatwo wyjąć wypiek. Ten model ma ukształtowane jak kwiat dno – gotowa babka prezentuje się wyjątkowo pięknie.
Polecamy nasz artykuł o formach Kaiser do m.in. pasztetów;

• naczynia do zapiekania Mason Cash (np. 2002.240) świetnie sprawdzą się do przygotowania wytrawnych dań np. mięs czy pieczonych warzyw. Formy wykonane są z grubej, szkliwionej kamionki, która jest odporna na odpryski i przez dłuższy czas utrzymuje temperaturę potrawy. Większość naczyń do zapiekania Mason Cash nadaje się do mycia w zmywarce;

• akcesoria do pieczenia Mason Cash (np. 2001.347) – produkty, takie jak ceramiczne kulki do obciążania ciast kruchych czy dzbanki-miarki są niezbędne do przygotowania Wielkanocy. Znacznie ułatwiają pieczenie, a wysoka jakość materiałów, z których je wykonano gwarantuje długie użytkowanie;

• sztućce stołowe WMF (np. 1272916040) – podczas Wielkanocy przydadzą się większe komplety sztućców. Spotkania rodzinne są doskonałą okazją do wyjęcia zestawu z szuflady. Sztućce WMF wykonane są z doskonałej stali nierdzewnej Cromargan Protect, dzięki której zachowują swoje właściwości przez bardzo długi czas. Uniwersalny design sprawia, że pasują do każdej zastawy, a większość modeli można myć w zmywarce;

• sojowe świece zapachowe Cereria Molla (np. CM-5505) – minimalistyczne świece bez parafiny z powodzeniem odnajdą się na świątecznym stole. Pięknie pachną i są bezpieczne dla zdrowia – nie tworzą szkodliwych oparów.

 

2. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Akcesoria wspierające wypoczynek na świeżym powietrzu

Wiosenne miesiące sprzyjają odpoczynkowi na świeżym powietrzu, warto więc do sprzedaży wprowadzić produkty, które można zabrać ze sobą np. na piknik. Przydatne będą lunchboxy, czy pojemniki na żywność.
Wypoczynek na świeżym powietrzu to również spacery, wycieczki rowerowe oraz zwiedzanie. Dobrym pomysłem będzie więc zaprezentowanie klientom różnych modeli butelek na wodę, kubków termicznych oraz filtrów węglowych.

Produkty, które sprawdzą się na świeżym powietrzu to m.in.:

• butelki na wodę Loop Joseph Joseph (np. 81121) – mieszczą 0,5 l i mają właściwości termoizolacyjne (napoje zimne do 24 h, a gorące do 12 h) dzięki ściankom z warstwą miedzi. Każda butelka posiada uchwyt, który można założyć na szyjkę, aby łatwo je przechowywać;

• kubki termiczne Impulse WMF (np. 0690726040) sprawdzą się podczas chłodniejszych dni, ponieważ (w zależności od modelu) izolują temperaturę nawet do 12 godzin.
Więcej o kubkach termicznych Impulse WMF można przeczytać w naszym artykule;

• filtry węglowe Black Blum (EGS001-1C) są idealne do użytku z dowolną butelką napełnioną wodą pitną. Usuwają m.in. chlor z wody, zmiękczają ją i polepszają jej smak. Używanie filtrów węglowych Black Blum generuje też oszczędności, ponieważ nie trzeba kupować wody butelkowanej.
Więcej informacji o filtrowaniu wody znajduje się w naszym artykule;

• silikonowe pojemniki Zip Top (np. Z-BAG3A-02) – innowacyjne, zamykane strunowo torebki wykonane z silikonu platynowego świetnie sprawdzą się na zewnątrz. Można włożyć do nich zarówno żywność, jak i wlać płyny np. wodę dla zwierzaków. Pojemniki silikonowe Zip Top są również zero waste – 1 zastępuje nawet 5000 plastikowych torebek!

• lunchboxy Monbento (np. 11120060) – do pojemników bezpiecznych dla zdrowia człowieka (materiały nie zawierają BPA) można włożyć posiłki do spożycia na świeżym powietrzu. Lunchboxy Monbento są szczelne, a dzięki kilkuelementowej budowie pozwalają oddzielić np. sałatkę od sosu czy pieczywa.

    3. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Wszystko do grillowania

    Wielkie święto grillowiczów, czyli majówka jest sporym wydarzeniem w drugim kwartale roku. Jest to również czas wyjazdów, dlatego warto przygotować akcje sprzedażowe nawiązujące do spędzania czasu przy grillu lub ognisku oraz podróży.
    Produkty, które sprawdzą się podczas tych kilku dni to przede wszystkim produkty do grillowania, jak szczypce i łopatki, rękawice kuchenne oraz grille stołowe (idealne dla osób, które nie posiadają ogrodu).

    Na majówkę warto przygotować:

    • grille stołowe WMF (np. Lono 415330011), które świetnie sprawdzą się w mieszkaniach, gdy nie można rozstawić tradycyjnego trójnogu. Pozwalają grillować mięso, warzywa i ryby bez dymienia, a płyty z większości modeli można myć w zmywarce;

    • łopatki i szczypce WMF (np. Profi 1871596030) narzędzia niemieckiej marki wykonane są z trwałej stali nierdzewnej Cromargan połączonej z wysokiej jakości tworzywem sztucznym. Ich kształt ułatwia przewracanie grillowanych produktów, a możliwość mycia w zmywarce znacznie przyśpiesza sprzątanie po imprezie.

     

    4. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Okazjonalne prezenty

    W wiosenno-letnich miesiącach przypadają szczególne okazje: Dzień Matki, Dzień Dziecka oraz Dzień Ojca. Drugi kwartał roku jest dobrym okresem na promowanie prezentów, takich jak produkty na biżuterię Umbra, organizery na kosmetyki Viva Joseph Joseph czy zestawy dziecięcej porcelany WMF.

    Inne pomysły na prezenty:

    • akcesoria barowe Mepra Stile by Pininfarina (np. 200463) – miarka barmańska, shaker czy cooler na wino są świetnymi upominkami na Dzień Ojca. Zostały zaprojektowane przez jedną z bardziej znanych m.in. fanom motoryzacji marek – włoskie studio Pininfarinę;

    • ekspresy do kawy WMF (np. Stelio Aroma 412150011) – sprawdzą się zarówno dla mamy, jak i dla taty, którzy lubią kawę. Ekspresy WMF wykonane są ze stali nierdzewnej Cromargan i wyposażone w przydatne funkcje np. podtrzymywania temperatury, ustawienia temperatury czy automatycznego wyłączania się;

    • zestawy prezentowe Cereria Molla (np. CM-SETSC1) – każdy elegancko zapakowany komplet składa się z miniaturki mgiełki do aromatyzacji pomieszczeń o pojemności 0,015 l oraz perfumowanej, ceramicznej zawieszki np. do szafy – jest to pomysł idealny na prezent dla mamy.

      5. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Produkty do nowalijek

      Wiosna to również czas nowalijek – pierwszych świeżych warzyw i owoców. Klienci są zainteresowani produktami do przygotowania sałatek, koktajli oraz wczesnych przetworów. Dlatego do sprzedaży warto wprowadzić m.in. obieraczki, krajalnice oraz zestawy do jogurtów czy smoothies.

      Polecane przez nas produkty do nowalijek:

      • krajalnica julienne Kyocera (CSN-182-NBK) wyposażona w ostrza z ceramiki cyrkonowej oraz element do przytrzymywania owocu/warzywa. Pozwala przygotować paski idealne np. do sałatki;

      • krajalnica spiralna Spiro Joseph Joseph (np. 20158) jest idealna do przygotowania warzywnego “makaronu” – spiralek w 2 grubościach oraz wiórków. Ścierane składniki wpadają wprost do pojemnika;

      • zestaw do smoothies Kilner (0025.036) składa się m.in. ze słoika, słomki oraz pokrywki do blendowania. Pomoże przygotować i zabrać ze sobą koktajl. Wszystkie elementy zestawu Kilner można myć w zmywarce;

      • słoik do bitej śmietany Kilner (0025.808) – pozwala w 30 sek. przygotować bitą śmietanę np. do truskawek. W komplecie znajduje się stalowa ubijaczka w kształcie kuli.

       

      6. Co sprzedawać w drugim kwartale roku? Produkty przydatne w podróży

      Drugi kwartał roku kończy początek wakacji – w tym okresie sprawdzi się promocja wszelkich produktów przydatnych podczas wyjazdów. Warto pokazywać klientom rzeczy, które można łatwo spakować do walizki, takie jak np. małe pojemniki Monbento. Podczas wyjazdów sprawdzą się idealnie sztućce podróżne oraz produkty, które można wykorzystać niekoniecznie zgodnie z ich pierwotnym przeznaczeniem m.in. Zip Top.

      Najlepsze produkty przydatne w podróży to:

      • szklane kubki Black Blum (np. TC-GR015), które mieszczą 0,34 l napoju i są szczelne. Mimo wykonania ze szkła są lekkie oraz antypoślizgowe;

      • butelki na wodę Waterkant WMF (np. 0664487410) sprawdzą się również na napoje gazowane. Są szczelne i bezpieczne dla zdrowia (tritan nie zawiera BPA). Butelki WMF posiadają zakrętki w otworami lub ustnikami do picia, a tritanowe modele można myć w zmywarce.
      Szerszy opis tej kolekcji znajduje się w naszym artykule;

      • sztućce podróżne Monbento (50300002) – stalowe nóż, łyżkę i widelec można ułożyć na tacce i umieścić pod pokrywką lunchboxa lub przewozić oddzielnie (mają etui). Nadają się do mycia w zmywarce;

      • pojemniki silikonowe Zip Top (np. Z-BAGS-03) warto wykorzystać jako podróżną apteczkę, worek na kable do telefonu i ładowarki lub organizer na kosmetyczne miniatury. Przez półprzezroczyste ścianki widać, co znajduje się w środku.

      Drugi kwartał roku obejmuje takie wydarzenia, jak Wielkanoc, majówkę, Dzień Matki, Dzień Dziecka, Dzień Ojca czy początek wakacji. W tym okresie sprawdzą się produkty prezentowe, podróżne oraz odpowiednie do wypoczynku na świeżym powietrzu.

      Przeczytaj inne artykuły z tego cyklu:

      1. Co sprzedawać w pierwszym kwartale roku?

      2. Co sprzedawać w trzecim kwartale roku?

      3. Co sprzedawać w ostatnim kwartale roku?

      Lunchboxy Black Blum

      Lunchboxy Black Blum

      Przegląd modeli Lunchboxy znane są od wielu lat, ale dopiero w ostatniej dekadzie zaczął się na...

      Seria Signature Line

      Seria Signature Line

      Naczynia Iconic WMF Kolekcja Signature Line WMF skupia najlepsze produkty niemieckiej marki. Aby...